Pari löytöä

Discussion about different console platform games
Post Reply
Rontti
Sky Marshall

Pari löytöä

Post by Rontti » 10 Mar 2010 08:34

Olen aika tuore tähän konsolipelaamiseen, ostin Pläykkärin tossa jouluna ja sillä pari kertaa kokeillut naksutella jotain muksujen pelejä. Nyt kuitenkin satuin aikani kuluksi selailemaan PS Storea ja sieltä tuli testattua demot Heavy Rainista sekä God of War 3:sta. Olin aivan äimänä, että löytyykö näille vehkeille näin hienoja tekeleitä ja molemmat lähti tilaukseen samantien. Hyvin erilaisia pelejä, molemmat erittäin vaikuttavia.

Molemista löytynee paljon arvosteluita, jotta en lähde sen enempää kertaamaan, mutta tahtoisin kuulla ideoita sellaisita oikein hyvistä peleitä, joista vielä demokin löytyisi. Ei viitti maksaa keskinkertaisuuksista noin hurjia summia, mitä noi pelit maksaa.
"Rontti rakkauden työssä.." -Mr. Joni

Zakar
Officer, Sisu
#IRC: Zakar@QNet
Battletag: Zakar#2207
WoT: ZakarFin
WoW alias: Zakár, Zakarian
Origin: ZakarFin
Steam: samissm

Re: Pari löytöä

Post by Zakar » 10 Mar 2010 10:29

Uncharted 2 on todella hyvä, siitäkin taisi tulla demo jonkin aikaa sitten (jälkijunassa kun pelihän julkaistiin jo viime vuoden puolella muistaakseni). Itse oon kummastellut tuota god of war 3:n demoa, se on kuitenkin melkein vuoden vanha e3 tekele enkä ehkä itse olisi julkaissut niin vanhaa demoa siitä pelin julkaisun alla.

EDIT: ja yhtä hyvin voisi kyllä suositella ensimmäistäkin Unchartedia jonka saa varmasti jo hyvinkin edullisesti :)

EDIT 2: Musiikkipeleistä rock band 2 on kans semmoinen mikä ehkä kannattaa kokea jos yhtään vetää veri siihen suuntaan. Siitä ei kyllä demoa taida olla.
<@Grif^Work> saken ois pitäny muuttaa nimekseen Slackke
Vek'nilash: Zakár - Chainhealer | Zakarian - Holy diver/"worst healer ever" -random dps warrior
Ravencrest: Zakaranth - DKtank | Mohko - more dots
IRC: Zakar@Qnet

voncorax
Major
WoW alias: VonCorax - on break

Post by voncorax » 10 Mar 2010 11:11

En tiedä demosta mutta kyllähän Fallout 3 on aivan loistava peli ja sitä saakin jo erittäin halvalla + lisäosat PS-storesta.

-Corax

Rontti
Sky Marshall

Post by Rontti » 10 Mar 2010 11:25

voncorax wrote:En tiedä demosta mutta kyllähän Fallout 3 on aivan loistava peli ja sitä saakin jo erittäin halvalla + lisäosat PS-storesta.
Ei kiitos. Hiiri ja näppis puuttuu. Sitäpaitti mulla on toi PC:lle, en pitänyt eikä se kyllä toimikkaan kun 10min kerralla ennenkun kaatuu.
"Rontti rakkauden työssä.." -Mr. Joni

voncorax
Major
WoW alias: VonCorax - on break

Post by voncorax » 10 Mar 2010 13:30

Minä olen aina ollut kans sitä mieltä että hiiri & näppis kun on fps peli mutta tuo oli ensimmäinen missä ei tullut kertaakaan mieleen että olis niitä kaivannu.

Antti
King of Movie Reviews
Battletag: Rembrandt#2878
WoT: Rembrandt
MWO tag: Rembrandt
Steam: Rembrandt -Hillo

Post by Antti » 10 Mar 2010 14:14

PSN:stä

Mushroom Wars, kevyt taktiikka hyvillä kontrolleilla. Ei verkkopeliä, mut paikallisesti voi pelata useampi. Hinta about 9e ja demo löytyy. Tää on loistava. Matsit ei montaa minuuttia ota eli ei sido kuin hetkeksi, mut on kuitenkin erittäin koukuttava...

Sit jos tykkää tower defensestä, ni Savage Moon on hauska. Hinta kans alle kympin. Ja tästäkin on demo.
------------------
Meidän äiti tekee teidän äideistä ruokaa.
-------------
Image

Defu
Major
#IRC: Defu
Battletag: Defu#2482
WoT: defree
WoW alias: Defila
Steam: Defu
GW2 Tag: Defu.3075

Post by Defu » 10 Mar 2010 14:26

Kyllähän sieltä storesta löytyy paljon hyviä pelejä ja demoja. Kaikki on tosin tullut koluttua läpi jo.

Wipeout HD + Fury: Hieno ja haastava kilpa-ajo leijuvilla aluksilla ja aseilla.
Uncharted ja Uncharted 2: Hyvää third-person ammuntaa ja seikkailua.
NHL10 kannattaa kokeilla.

Tower defenceistä vielä Pixeljunkies Monsters.
[IRC] Defu (Qnet/Ircnet/Netgamers) [LoL] Defree (Eune) [WoW] Defila (frozen/Stormreaver)
[Other games] Dota2, WoT, Minecraft
[Past games] BF3, Xsyon, SWToR, PotBS, Travian, AoC
"Bend over and prepare to be boarded!"

Darkkis
Officer, Sisu
WoW alias: Anorx
Steam: Darkk

Post by Darkkis » 11 Mar 2010 01:54

Uncharted 2 ja Heavy Rain ovat mielestäni viimeaikojen parhaita ps3 pelejä. Molemmat ovat uskomattoman hyvin tehtyjä pelejä... must buy.

Muita ps3 pelejä joita kannattaa kokeilla:
WipeoutHD+Fury
MAG(256 pelaajan fps rymistelyä)
Assassin's Creed 2
LittleBigPlanet
Image

Post Reply