myyty

Ostaa, myy tai vaihtaa - niin tänne viestin laittaa.
Post Reply
plasmis
Postman (posts always twice)
#IRC: plasmis @ ircnet
Eve-Online alias: Eihok & Sinebrychoff
WoT: Plasmis
WoW alias: Paukku (?)
Origin: PlasmaPekka
xboxlive: PlasmaPekka
Steam: plasmis

myyty

Post by plasmis » 01 Dec 2009 17:22

Myynnissä olisi Asuksen nvidia 9600GT 512 muistilla ja passiivijäähyllä (pci-e). Toimitus onnistuu Tampereen lähistölle.
Hp. 50e + pari euroa mahdollisiin postikuluihin.

http://plasmis.zapto.org/temp/9600gt512.jpg

Mainio HTPC:ssä, mutta pelitkin vielä pyörivät. Huom: Heatpipen takia ei mene mataliin pöytäkoteloihin, esim Antec Fusion.
Last edited by plasmis on 03 Dec 2009 13:21, edited 1 time in total.

Ashmodeus
Lieutenant General
Eve-Online alias: Wombutor
WoT: Wombut
WoW alias: Wombufin, Stomperor, Ashmodan

Re: M: ASUS Nvidia 9600 GT 512 silent

Post by Ashmodeus » 01 Dec 2009 21:07

onks siinä 1 vga ja 1 dvi lähtö?

plasmis

Post by plasmis » 02 Dec 2009 00:10

Ashmodeus wrote:onks siinä 1 vga ja 1 dvi lähtö?
2xdvi ja mini-din mistä saa ainakin s-videon ja taisi saada komponenttiakin, mutta jälkimmäisestä en ole satavarma. Toimii kyllä myös vga:na adapterilla.

Ashmodeus
Lieutenant General
Eve-Online alias: Wombutor
WoT: Wombut
WoW alias: Wombufin, Stomperor, Ashmodan

Post by Ashmodeus » 02 Dec 2009 09:20

Kiinostusta kyllä löytyy, en osaa oikein verrata tuota suorituskykyä nykyiseen X800 sarjaseen atiin kun nuo nimet on muutettu, mutta näyttäähän tuo paljon uudemmalta ja varmaan aika paljon paremmalta, ja itse tarvisin juurikin 2x DVI kun nykysessä on toinen vga:na. Olikos sulla se mun Tommy Hillfigerin pyyhe sieltä asikkalasta vielä kannossa? Jos kattois jotain yhteishintaa paketille jossa tulisi pyyhe ja kortti postissa? =) Mulla kyllä asuisi tuttukin siinä tampereen kupeessa Sahalahdella, mutta en tiedä miten hankalaksi se vaihto menisi.

plasmis

Post by plasmis » 02 Dec 2009 10:36

Ashmodeus wrote:Kiinostusta kyllä löytyy, en osaa oikein verrata tuota suorituskykyä nykyiseen X800 sarjaseen atiin kun nuo nimet on muutettu, mutta näyttäähän tuo paljon uudemmalta ja varmaan aika paljon paremmalta, ja itse tarvisin juurikin 2x DVI kun nykysessä on toinen vga:na. Olikos sulla se mun Tommy Hillfigerin pyyhe sieltä asikkalasta vielä kannossa? Jos kattois jotain yhteishintaa paketille jossa tulisi pyyhe ja kortti postissa? =) Mulla kyllä asuisi tuttukin siinä tampereen kupeessa Sahalahdella, mutta en tiedä miten hankalaksi se vaihto menisi.
Määkään en osaa tuota oikein verrata nykyisiin Ateihin, mutta onhan tuo paljon uudempi kortti kuin X800. Kyllä tuolla tuli pelailtua Fallout3:set, Farcry2:set ja Darkfalliakin ihan kunnialla 1920x1200 resoluutiolla kun ei ihan tappiin asetuksia laittanut. Itse en tuota hommannut niinkään pelinopeuden vaan tuon äänettömyyden takia.

Pyyhettä ei valitettavasti enää ole tallessa, heitin ne rätit ja lumput pois parin kuukauden jälkeen kun kukaan ei vastannut huhuiluihin foorumilla. :(

Post Reply