Star Trek Online
Re: Star Trek Online
En mä nyt ihan paskaks sanois, sellanen perus viihdyttävä paketti, mitä on hyvä suht casualina pelata. Parasta on trekki fiilis, ja paskinta itetenkin ettei taaskaan mitään uutta. Kyl tuosta ainaki kuukaudeks tai pariks riittää viihdettä.
- Tuoni
- Mom
- Posts: 1365
- Joined: 15 Mar 2004 20:29
- Battletag: joghe#2738
- Eve-Online alias: Tuonela Rautamieli
- WoW alias: Ironhades
- xboxlive: joghe
- Steam: joghe
- Location: Turku
Re: Star Trek Online
Nippanappa hankintalistalla, suurimpana vetovoimana on oma porukka.
Toivottavasti grindaus ei vie hermoja, optimistijolla pelissä meni älytön aika tahkota lvl50.
Toivottavasti grindaus ei vie hermoja, optimistijolla pelissä meni älytön aika tahkota lvl50.

- Roninman
- Lieutenant General
- Posts: 741
- Joined: 18 Mar 2004 03:09
- Eve-Online alias: Roninman
- WoT: Roninman
- WoW alias: Grondal
- Location: Dominican Republic
Re: Star Trek Online
Kokemuksena voin sanoa ettei ole sinulle, jopa Pirates oli tässä asiassa "helpompi" vaihtoehto.Tuoni wrote:Nippanappa hankintalistalla, suurimpana vetovoimana on oma porukka.
Toivottavasti grindaus ei vie hermoja, optimistijolla pelissä meni älytön aika tahkota lvl50.
-
- Major
- Posts: 247
- Joined: 14 Jun 2005 14:53
- WoW alias: VonCorax - on break
- Location: Jyväskylä
Re: Star Trek Online
Ei ole kyllä suuremmin ihteä tämä säväyttäny. Vaan testailenpa nyt kuitenkin vielä
Re: Star Trek Online
Tuonille ei kyl sovi mikään peli jossa menee enemmän ku 2 päivää päästä "tappiin";)Roninman wrote:Kokemuksena voin sanoa ettei ole sinulle, jopa Pirates oli tässä asiassa "helpompi" vaihtoehto.Tuoni wrote:Nippanappa hankintalistalla, suurimpana vetovoimana on oma porukka.
Toivottavasti grindaus ei vie hermoja, optimistijolla pelissä meni älytön aika tahkota lvl50.
Re: Star Trek Online
Toisin sanoen, Tyyne ei malta tappia paljoo odotella.
"Rontti rakkauden työssä.." -Mr. Joni
- Tuoni
- Mom
- Posts: 1365
- Joined: 15 Mar 2004 20:29
- Battletag: joghe#2738
- Eve-Online alias: Tuonela Rautamieli
- WoW alias: Ironhades
- xboxlive: joghe
- Steam: joghe
- Location: Turku
Re: Star Trek Online
En vain oikein ymmärrä miksi pelisisältöön käsiksipääsyyn vaaditan lobotomiatoistoa.
Nautintoa siitä ei saa ja silti pitää maksaa, sitten pelitekijät ihmettelevät miksei heitin mömmönmöö menesty.
No heitetäänpä juttua miten mä tekisin tämän.
Loitotehtävät huisin vittuun, olen kaikkiaan pakkoalunkanssa 3 niitä vääntänyt ja siinä on 3 liikaa.
Sisällön syvyys on paperin ohut.
Tai vaihtoehtoisesti näihin panostettaisiin monikertainen määrä resursseja jotta niistä tulisi oikeasti mielenkiintoisia.
Konfliktiin lisäisin osapuoleksi jonkilaisen mercenary puolen joka häikäilemättömästi möisi palveluja eniten maksavalle toteuttaakseen jotain omaa agendaa.
Omaa kokemusta suuremmin ei vielä ole mutta epäilen että mitä tahansa pelaaja pelissä tekee niin sillä ei ole eikä tule
olemaan mitään vuorovaikutusta pelin. Eli tuskin näämme flippaavia systeemejä vaihtamassa omistajaa.
Miksi pelissä ei voisi olla oikeasti murskattavaa osapuolta jolloin peli joko resetoistuisi tai kehittäjät panostavat uuteen haasteeseen.
Kuoleminen pelissä ei merkitse mitään, tähän tarvittaiisiin joku muutos.
Hyvä voisi olla aluksen menettäminen siten että ainakin se pitää hinautta telkalle jollei nyt täysin tuhoudu.
Nautintoa siitä ei saa ja silti pitää maksaa, sitten pelitekijät ihmettelevät miksei heitin mömmönmöö menesty.
No heitetäänpä juttua miten mä tekisin tämän.
Loitotehtävät huisin vittuun, olen kaikkiaan pakkoalunkanssa 3 niitä vääntänyt ja siinä on 3 liikaa.
Sisällön syvyys on paperin ohut.
Tai vaihtoehtoisesti näihin panostettaisiin monikertainen määrä resursseja jotta niistä tulisi oikeasti mielenkiintoisia.
Konfliktiin lisäisin osapuoleksi jonkilaisen mercenary puolen joka häikäilemättömästi möisi palveluja eniten maksavalle toteuttaakseen jotain omaa agendaa.
Omaa kokemusta suuremmin ei vielä ole mutta epäilen että mitä tahansa pelaaja pelissä tekee niin sillä ei ole eikä tule
olemaan mitään vuorovaikutusta pelin. Eli tuskin näämme flippaavia systeemejä vaihtamassa omistajaa.
Miksi pelissä ei voisi olla oikeasti murskattavaa osapuolta jolloin peli joko resetoistuisi tai kehittäjät panostavat uuteen haasteeseen.
Kuoleminen pelissä ei merkitse mitään, tähän tarvittaiisiin joku muutos.
Hyvä voisi olla aluksen menettäminen siten että ainakin se pitää hinautta telkalle jollei nyt täysin tuhoudu.

Re: Star Trek Online
full pvp perma kuolemalla pitää olla!
- Tuoni
- Mom
- Posts: 1365
- Joined: 15 Mar 2004 20:29
- Battletag: joghe#2738
- Eve-Online alias: Tuonela Rautamieli
- WoW alias: Ironhades
- xboxlive: joghe
- Steam: joghe
- Location: Turku
Re: Star Trek Online
Tuo olis kyllä hyvä, tulis taisteluun vähän makua ja tarkoitusta.Don Jose wrote:full pvp perma kuolemalla pitää olla!

-
- Major
- Posts: 226
- Joined: 15 Mar 2004 20:40
- Eve-Online alias: Makeone
- WoT: Makeone
- Location: Lappeenranta, Finland
Re: Star Trek Online
Sellaisia nää pelit nyt vaan on, varsinkin kun se tehdään jenkeille jotka eivät osaa pelata 'vaikeita' pelejä tai halua opiskella pelaamaan, poislukien ne urheat jotka EVE:ä pelaavat.
Ehkä huvittavin ilmiö tästä oli yhden toisen pelaajaporukan keskustelualueella ollut maininta, että toivottavasti strategia opas ilmestyy pelin julkaisussa (vai mikä sana launch-sanaa parhaiten kuvaa?)...
Ehkä huvittavin ilmiö tästä oli yhden toisen pelaajaporukan keskustelualueella ollut maininta, että toivottavasti strategia opas ilmestyy pelin julkaisussa (vai mikä sana launch-sanaa parhaiten kuvaa?)...

"The Megathron is as symmetrical as Caldari ships are asymmetrical. Yet the purpose is the same for all; death is beauty when wrapped in power."
- Ashmodeus
- Lieutenant General
- Posts: 705
- Joined: 03 Jul 2005 23:08
- Eve-Online alias: Wombutor
- WoT: Wombut
- WoW alias: Wombufin, Stomperor, Ashmodan
- Location: Lohja
Re: Star Trek Online
Jeh, Korealaiset haluu yleensä armotonta grindfestiä jota voidaan vetää aivot 0 asennossa kun käytännössä tarvitse muuta tehdä kuin naksutella yhtä nappia. Jenkit sitten pistää vielä paremmaksi, kaikki herkut halutaan (levelit, itemit yms) mutta ei jakseta grindata päivääkään...
Itse tykkäisin juurikin kunnon mindstorm mmorpg:sta, tiedän että eve olisi hyvä vaihtoehto ja tuli jollain EFT fitterillä (tjs) leikittyä alusten fittausten kanssa melkeen yhtä paljon kuin oltua itse pelissä =) Evessä ongelmaksi muodostui itselleni latency issuet... Aina kun jotain pitäisi tehdä niin 7 sekunnin lagi iskee pahasti naamaan ja tnx.
Itse tykkäisin juurikin kunnon mindstorm mmorpg:sta, tiedän että eve olisi hyvä vaihtoehto ja tuli jollain EFT fitterillä (tjs) leikittyä alusten fittausten kanssa melkeen yhtä paljon kuin oltua itse pelissä =) Evessä ongelmaksi muodostui itselleni latency issuet... Aina kun jotain pitäisi tehdä niin 7 sekunnin lagi iskee pahasti naamaan ja tnx.
Re: Star Trek Online
Näköjään julkaisupäivä oli sitten eilen. Cryptic studiossiin meni luotto Champions Onlinen kanssa, tuleekohan tämä olemaan sama "rahat pois julkaisussa minimaalisella sisällöllä ja lisää ei oo tulossa" -tyyppinen ratkaisu?
-
- Forum Warrior
- Posts: 1199
- Joined: 27 Jul 2005 17:25
- #IRC: Hezo
- Battletag: Hezo#2525
- Eve-Online alias: Hezos
- WoT: Hezo
- Steam: Hezo
- GW2 Tag: hezo.3085
- Location: Turku, Finland
- Contact:
Re: Star Trek Online
näyttää siltäSintti wrote:Näköjään julkaisupäivä oli sitten eilen. Cryptic studiossiin meni luotto Champions Onlinen kanssa, tuleekohan tämä olemaan sama "rahat pois julkaisussa minimaalisella sisällöllä ja lisää ei oo tulossa" -tyyppinen ratkaisu?

-
- Major
- Posts: 226
- Joined: 15 Mar 2004 20:40
- Eve-Online alias: Makeone
- WoT: Makeone
- Location: Lappeenranta, Finland
Re: Star Trek Online
Ei niinkään STO:sta vaan Cryptic Studiosista juttua altern8:ssa:
http://www.alltern8.com/library/mmo_gam ... -4840.html
Ei mitään hauskaa luettavaa. MMO ulos 18-24kk...meistä kaikki tietää, että tollasella aikajanalla ei tule kuin paskaa... :(
Hauskinta oli lukea, kuinka STO:ssa osa pelaajista oli jo amiraaleja ennenkuin koko peli edes virallisesti lähti käyntiin...hum
http://www.alltern8.com/library/mmo_gam ... -4840.html
Ei mitään hauskaa luettavaa. MMO ulos 18-24kk...meistä kaikki tietää, että tollasella aikajanalla ei tule kuin paskaa... :(
Hauskinta oli lukea, kuinka STO:ssa osa pelaajista oli jo amiraaleja ennenkuin koko peli edes virallisesti lähti käyntiin...hum

"The Megathron is as symmetrical as Caldari ships are asymmetrical. Yet the purpose is the same for all; death is beauty when wrapped in power."
-
- Forum Warrior
- Posts: 1199
- Joined: 27 Jul 2005 17:25
- #IRC: Hezo
- Battletag: Hezo#2525
- Eve-Online alias: Hezos
- WoT: Hezo
- Steam: Hezo
- GW2 Tag: hezo.3085
- Location: Turku, Finland
- Contact:
Re: Star Trek Online
45lvl cappi atm ja sinne pääsee n. viikossa vähän kireemmällä tahdilla ja taitaa peli päättyä siihen ku seinäänMakeone wrote: Hauskinta oli lukea, kuinka STO:ssa osa pelaajista oli jo amiraaleja ennenkuin koko peli edes virallisesti lähti käyntiin...hum
