Vääksyn jälkipyykki

Kaikkea kaikesta.
All about nothing.
GunnarGevalia
Captain
WoT: PeraPakara
Steam: gunnargevalia

Vääksyn jälkipyykki

Post by GunnarGevalia » 15 Aug 2009 20:27

Moro Porot, heterot yms kummajaiset!

Itse jo pääsin Vääksyn Gay-kampilta pois hengissä ja hyvissä voimissa, tosin henkiset voimat tarvitsevat vähintään vuoden lataamisen. Seura oli taas yhtä huonoa kuin viime vuonnakin, eikä taso varmastikaan tule nousemaan sen korkeammalle. :shock:

Kiitokset kuitenkin kaikille osallistujille, jotka jaksoivat olla kuuntelevinaan mun juttuja...
Naapurin lestadiolaiset yrittivät tänä vuonna jonkin näköistä vastaiskua heti lauantaiaamusta, joten ensi vuodeksi taitaa olla meidän vuoro tehdä joku kunnon källi rakkaille naapureille. Niitä miettiessä ja kohta yhden oluen maistellessa.

Gunnar Kiittää ja kumartaa!
Päin helvettiä menee, mutta onneksi VIP-luokassa. 2dl kerralla on ihan normaalia...

Grifter
Guild Master, Sisu
#IRC: Grifter @ qnet
Battletag: Zeal#2400
WoT: Zeal_
WoW alias: Zeal @ Vek'nilash

Re: Vääksyn jälkipyykki

Post by Grifter » 16 Aug 2009 01:00

luulin jo että kekkerit jäi puolitiehen kun täällä jo jälkipyykkejä pestään mut ei sentäs.
velipoikakin pääsi onnellisesti (voi tietämätöntä piruparkaa...) avioliiton satamaan
ja Oulu kuittaa.
Image

"I am smiling. I am perky. I am the girl scout on your front porch offering cookies for money.
I am your biscuit prostitute. I hope our transaction is savory."

Zakar@Qnet wrote:(09:04:47) (@Zakar) olet väärässä, olen oikeassa
Miri@Qnet wrote: (10:09:15) (minimiri) Eli siili on oikeessa
(11:21:26) (make) en tiiä kyl yhtää mistä te puhutte
(11:22:30) (minimiri) Siitä et siili oli oikeessa
Miri@Qnet wrote:(@Miri) mut opimme tästä ettei kannata panna niitä keitten kans raidaa
[/size]

smoke
General of the Army
#IRC: smoketus
Battletag: smoketus#2237
WoW alias: Gazethiel
Steam: smoketus

Post by smoke » 16 Aug 2009 16:07

helvetin hauskaa oli taas ja boogien lihahäsmäkkä oli kyllä piste i:n päälle lauantai illlalle...
kiitos kaikille ja kuvat jakoon =)
wow: Gazethiel
irc: smoketus

Capu
The Holy Man of FinNexus
#IRC: Capu
Battletag: Belcapu#1343
Eve-Online alias: Capum Huolong,Alt Capu Huolong
WoT: Capum, Capumpum
WoW alias: Paksupepe, Belcapu
Origin: CapuMfi
xboxlive: caPUM
Steam: Capum
GW2 Tag: capu.1087

Post by Capu » 16 Aug 2009 16:21

SUURI kiitos kaikille osallistujille myöskin allekirjoittaneen puolesta niin koko viikonlopun ajan paikalla olleille sekä vieraileville tähdille 8)

Kuvia on vajaat 600 joista itse olen ottanut noin 300-350 ja Boogey noin 50-100. Tämä tarkoittaa siis sitä, että yön aikana kun kamera oli päämestalla niin nimeltämainitsemattomat henkilöt olivat käyttäneet tilaisuutta hyväkseen(niinkuin aina pitää) ja luoneet kuvataidetta. Pientä makua nähtiin jo kokouksen aikaan ja Plasmis monen monta kertaa :D Kyseinen taide on sitä luokkaa, että kuvia EI SAA AUKAISTA TÖISSÄ..noh aikanaa allekirjoittanut ei vastaa seuraamuksista :D

Tosiaan naapurin lestadiolaiset aloittivat lauantaina auringon noustessa urakoimaan kenttänsä kanssa niin että moottorisaha pärisi koko aamun ja traktorit pörisi edestakaisin tuoden maata. Iltapäivällä ja alkuillasta naapurit sitten terrorisoivat rannalla yltiöurheilullisina harrastamalla mitä erilaisempia vesiurheilulajeja. Marin hyökätessä rannalle leopardibikineissä tipahti lopuiltakin työmiehiltä lapiot sekä työkalut kun miehet säntäsivät "heittelemään frisbeetä" veteen...siinä oli työnjohto ihmeissään 8)

Muonitukset olivat jälleen kerran paikallaan aamiasen sekä tuon jo mainitun Boogeyn Great Feastin ansiosta, josta tätä jälkimmäistä tulikin riipaistua huikopalaksi kilon verran...tämähän aiheutti yhdessä juustokakun pohjan syömisen kanssa melkomoisen Plasmis-syndrooman eli Capua alkoi nukuttamaan melko "varhaisessa" vaiheessa 8)

Mitä muuta? Sitä pääsee ihmettelemään kuvista, joita tosiaan tulee kuluvan viikon aikana näkyville 8)

Nuthill kuittaa ja menee vetäsemään yhden Sunwell kaljan raidia odotellessa!
"Miksi elää, jos Mononen hautaa halvalla!"
Image

Ashmodeus
Lieutenant General
Eve-Online alias: Wombutor
WoT: Wombut
WoW alias: Wombufin, Stomperor, Ashmodan

Post by Ashmodeus » 16 Aug 2009 20:21

Jeh, paikkahan oli jopa parempi kuin muistin. Sääkin suosi tänä vuonna ulkoilua yms. Ensvuonna sit uusiks (pitihän mun jotain hienoakin kirjottaa mutta nyt vähä jumituttaa)

Joni
Major
#IRC: Joni_79
Battletag: Joni79#2626
Eve-Online alias: Mr Joni
WoW alias: Ioni

Post by Joni » 16 Aug 2009 22:21

Hauskaa oli. Kiitos kaikille jotka oli mukana mahdollistamassa tätä. :)

Yhdistyksen kokouskin saatiin pidetyyä ja meni aika vanhoilla kaavoilla. Uusi hallitus valittiin joten jotain hyötyäkin tosta reissusta ehkä oli. Tärkeintä tietysti että oli hauskaa.

Vähän harmittaa toi oma pelaamattomuus (mutku ne ei jaksa kiinnostaa ne pelit) kun näiden tyyppien kanssa olis kiva olla enemmänkin tekemisissä. :/

No, jos mä pelaan näitä finnexus-miittejä sitten sitäkin enemmän kun niissä alkaa olla jo hyvät skillit.. Esim. Ronttia ei voi päästää vahtimatta taakse tai saattaa saada jotain peräaukkoonsa. (lisää tähän mikä tahansa nimi) kanssa pitää tarkastaa etuvaara-alue (jos tulee oksupoksu) ja marixin lähellä pitää vahtia viinojaan tai ne voi kadota mystisesti. :D

Ensi vuonna taas. Mut ei heinäkuun eka viikonloppuna (Kontioralli) eikä konemetsän kanssa päällekäin. Kiitos. :P
--
Joni

marix
Forum Warrior
#IRC: marix
Battletag: Mari#2454
WoT: maribeibe
WoW alias: Marix

Post by marix » 16 Aug 2009 22:46

Mut mä en tälläkään kertaa juonu kenenkään muun viinoja ku omiani :)

Pistin kaikki kuvat tonne yhteen jännään paikkaan, paitsi 2, joissa esiinty trio ruskea stemma (vai mikä se nyt oli?). Siellä on aika monta kuvaa mun varpaista, joten älkää säikähtäkö. Jos kuitenkin ihmettelette, niin saatan käyttää niitä kuvia mun MUOTIBLOGISSA (http://vakitukko.blogspot.com/).

Mulla on aika jännä olo mun kurkussa/keuhkoissa/rinnassa (en tarkota tissejä) ja innolla odotan oonko saanu jonku taudin vai en.

Voisitteko laittaa vauhtia niitten kuvien nettiin pistämiseen, että saan tehtyä postauksen MUOTIBLOGIINI? :D Täs nää mun kuvat http://s195.photobucket.com/albums/z125 ... 9/?start=0
Image

Image

Rontti
Sky Marshall

Post by Rontti » 17 Aug 2009 09:51

..mä en juo enää ikinä. Viime yö oli jotain kamalaa kun viimein unta sai. Huutoa, paniikkia, hikeä, rytmihäiriöitä ynnä muuta ihqua.. mä nään vieläkin sen Raivon pahan silmän tuijottavan mua..
"Rontti rakkauden työssä.." -Mr. Joni

Tonoppa
Captain
Eve-Online alias: Mirona Enthiel
WoW alias: Tono

Post by Tonoppa » 17 Aug 2009 11:05

Vääksy ei jättänyt taaskaan kylmäksi taikka kuivaksi. Toivottavasti piakkoin julkaistaan jotain uutta peliä mihin jengi lähtisi mukaan ja pysyisi meiningeissä mukana sen ensimmäisen kuukauden jälkeenkin, koska väki ainakin miitissä oli selkeästi vähentynyt, mikä on harmi. Juttujen taso oli varmaankin all time low mutta mitäpä muuta sitä voi odottaakaan. Oli hauska seurata ihmisten suurta innostusta lajia nimeltä Tea-Baggingiä kohtaa. Mahtaisikohan ko. lajille saada valtiolta tai Nuorelta Suomelta tukia kerhotoiminnan harjoittamiseen ? Ensi vuonna jehovien varalta on ilmeisesti varauduttava paremmin vaikka niiden suunnitelmien mukaisten merimiinojen muodossa. Mari on varmaankin lyönyt itsensä läpi Sisäinen Mieheni -blogillaan, jossa käsitellään muunmuassa kiinalaisten suhdetta puuvillaviljelmiin ja tuoreeseen maissiin, joten seurassamme tulee olemaan oikea internet julkimo.
Kiitos kaikille paikalla olleille, ensi vuonna uudestaan !

Kukas sitä doomswitchiä menikään painamaan ?

Paskin maanantai tänä vuonna.. eikä päivä ole edes lähelläkään puolessa.
Nukkua ei oikein uskaltanu ja sit kun luomet väkisin painu noin kolmen aikaan yöllä kiinni alkaa mitä parahin liskodisko mitä tuskin tarvitsee kummemmin alkaa kuvailemaan, pirunsa kullakin. Noin neljä tuntia myöhemmin tajunta hiipii takasin päähän ja samassa havahdun siihen että olen nukkunut kännykkä kädessä ja olen tunnin myöhässä töistä. Juoksen pysäkille mikä tässä fyysisessä olotilassa on vähintäänkin kuolemalle nauramista vain todetakseni että ykkös kehällä on infernaalinen ruuhka ja että jatkoyhteydestä myöhästyn varmasti. Matkaan kuluu noin 1.5 tuntia. Pääsen perille ja pomo meuhkaa duunikaverille joka on myöskin myöhässä töistä takana viikon saksan reissu jolta on saavuttu takaisin suomen kamaralle viime yönä yhdeltä. Auto on kuulemma rikki, mies on saapunut paikalle taksilla :D. Käsien tärinä on vieläkin sitä luokkaa että taskuihin niitä ei uskalla laittaa kiusallisten tilanteiden välttämiseksi. Mitähän muuta päivä vielä tuo tullessaan? En muistanu myöskään sellaista pientä seikkaa että bussikortti oli mennyt rikke viime viikolla ja käteistä oli taskussa yhteen seutulippuun ja muovirahat tietokoneen vieressä eilisen pitsatilauksen jäljiltä. Tekstarilippuakaan ei ymmärtääkseni saa kuin helsingin sisäiseen liikenteeseen. kotiinkin olisi mukava päästä.

-Tono
TG Fury.

Boogey Trollius
Sky Marshall

Post by Boogey Trollius » 17 Aug 2009 11:55

.. olen tässä nyt jonkin tovin miettinyt mitä tehdä. Henkilökohtaisesti en halunnut, enkä halua osallistua tilaisuuteen missä puolet porukasta pössyttelee ja kuta kuinkin loputkin tietää kuka sitä siellä diilaa. En arvomaailmani takia halua, enkä elämäntilanteeni takia edes pysty moiseen sotkeutumaan. Anise vielä vähemmän. Siksi lähdimme paikalta välittömästi kun ajokunto löytyi. Pahoittelen, ettemme osallistuneet siivoamiseen.

Omalta osaltamme riittää, että emme vastaisuudessa osallistu näihin kokouksiin. Kuitenkin minusta yhtä lailla väärin olisi olla täällä kertomatta miksi, sillä tähänkin yhteisön kuuluu varmasti muitankin ihmisiä ketkä eivät halua, tai ehkä työ- tai elämäntilanteesa takia kykene, sotkeentua laittomiin päihteisiin edes etäisesti.

Kiitos tästä ja aikaisemmista miitteistä, me kuittaamme ulos.
Inactive. Contact with Instant Messanger.

plasmis
Postman (posts always twice)
#IRC: plasmis @ ircnet
Eve-Online alias: Eihok & Sinebrychoff
WoT: Plasmis
WoW alias: Paukku (?)
Origin: PlasmaPekka
xboxlive: PlasmaPekka
Steam: plasmis

Post by plasmis » 17 Aug 2009 13:08

Kiitoksia paikalle saapuneille. Hauskaa oli ja säätkin suosivat. Täytyy vaan sanoa, että näin järjestäjän ominaisuudessa oli aivan helvetinmoinen henkilökohtainen pettymys kuulla jälkeenpäin selän takana tapahtuneista hämärähommista.

Joitakin unohtuneita rättejä ja lumppuja löytyi saunan pukuhuoneesta ja kokoustilasta. Niitä voi kysellä meikäläiseltä jos kaipailee.
Last edited by plasmis on 17 Aug 2009 14:40, edited 1 time in total.

Nepenthe
Ensign

Post by Nepenthe » 17 Aug 2009 14:11

Harmi, et ei osunnu ajankohta sopivaksi.... toisaaltaa parin viimisen postin jälkeen ehkä ihan hyvä.. :lol:
Image

Tuoni
Mom
Battletag: joghe#2738
Eve-Online alias: Tuonela Rautamieli
WoW alias: Ironhades
xboxlive: joghe
Steam: joghe

Post by Tuoni » 17 Aug 2009 18:17

Oli ihan jees pippalot, viimevuotiset ylikrapulat poistuivat perin eksoottisella tavalla,
join vähemmän ja yllättäen olikin paljon hauskempaa.
Vielä sääkin pääsi ajoitta olemaan jopa suotuisa, joskin jätin takin kotio, no onneksi capu paikkaili, tänks.
Isot kiitokset Plasmikselle hienosta hommasta, olis nimittäin viihtynyt paikalla pitempäänkin vaikka sitten lopulta jouduin yksin tulemaan.
Rommel kruunasi paluumatkan, matka taittuikin kuin itsestään.
On varsin ikävää kuulla että Boogey ja Anise on mielensä pahoittanut.
Image

Anise Star
Lieutenant
Eve-Online alias: Anise Star
WoW alias: Pigtoesue/Aniauri

Post by Anise Star » 18 Aug 2009 00:56

Tuoni wrote:On varsin ikävää kuulla että Boogey ja Anise on mielensä pahoittanut.
Boogey and I got the hell out of there as soon as we were driveable because this matter seriously, personally impacts my life since I do not have a permanent residency in Finland yet. That's just for starters. Plasmis could have gone to jail or been involved in very serious charges simply for unwittingly arranging what was essentially a pot party. Ever since the full import of what was happening around us at the meeting hit me, I have been absolutely livid.

The amount of pot that was there this weekend had nothing to do with anyone's own little stash, either. So any way you look at it, it wasn't "just a small thing" that has me riled.

So at the next meeting, what happens? Obviously the amount of people who didn't approve of drugs or drug use didn't matter. I openly disapproved, and almost everybody knows how Boogey feels about illegal substances. Others knew what was happening and turned a blind eye, or went somewhere else... How enjoyable will it be at the next meeting when again something like this happens and people disapprove but turn away? Will there again be two "camps" so to speak? The two different grills... What happens if something other than pot is brought? Will open disapproval do any good once it's already there?

I am just disappointed, and actually rather sad.

I have said my two cents on the matter. Maybe nobody reads it, but I hope someone actually thinks about it.

Thanks Plasmis for arranging it, and I did have a lot of fun until it became too bloody obvious what was going on for me to not see it anymore.

*As an aside, an admin removed some text from this original post. It had its purpose, but I see why it was removed. Point is that I had a discussion about drug use, pointedly stated it wasn't ok with me, in public, and my reason for no tolerance of it at all - which involved my brother's death due to overdose.
Last edited by Anise Star on 18 Aug 2009 18:15, edited 1 time in total.
Image

klezz
CEO, FinFleet
Eve-Online alias: Klezz

Post by klezz » 18 Aug 2009 02:00

Well WTF

I wasn't attending to the finnexus meeting this year , and after reading this im quite happy i didn't.
Beer , Koskenkorva , grill and suna , then there is a good chance you might see me attending again .
Any sorts of drugs , pot , canabis or whatever .... NO thank you !!
This is a gaming community , not a bloody opium house !

kthxbye

Klezzerton.
Last edited by klezz on 18 Aug 2009 02:13, edited 1 time in total.
Image

Having a 10 second jap car is like coming out of the closet.
In the beginning it´s a surprise, but in the end you are still gay.

Grifter
Guild Master, Sisu
#IRC: Grifter @ qnet
Battletag: Zeal#2400
WoT: Zeal_
WoW alias: Zeal @ Vek'nilash

Post by Grifter » 18 Aug 2009 02:02

Onko nexuksen ja tulevien miittien epävirallinen* kanta se, että pilven polttelu/diilaaminen sun muut laittomuudet on ok?
Tietääpähän jatkossa pysyä erossa noista tapaamisista ja etsiä vaikka killalle uus koti jostain muualta.

Edit:
* virallinen = epävirallinen
Last edited by Grifter on 18 Aug 2009 08:50, edited 1 time in total.
Image

"I am smiling. I am perky. I am the girl scout on your front porch offering cookies for money.
I am your biscuit prostitute. I hope our transaction is savory."

Zakar@Qnet wrote:(09:04:47) (@Zakar) olet väärässä, olen oikeassa
Miri@Qnet wrote: (10:09:15) (minimiri) Eli siili on oikeessa
(11:21:26) (make) en tiiä kyl yhtää mistä te puhutte
(11:22:30) (minimiri) Siitä et siili oli oikeessa
Miri@Qnet wrote:(@Miri) mut opimme tästä ettei kannata panna niitä keitten kans raidaa
[/size]

FrozenFalcon
Lieutenant Colonel
Eve-Online alias: Eruto Enwenar
WoW alias: Vhyxin

Post by FrozenFalcon » 18 Aug 2009 02:04

Hengissä selvittiin taas siitäkin miitistä. Yllättävän vähän oli mitään krapulan kaltaista edes sunnuntaina, mitä nyt nukkuminen oli hiukan hankalaa (Capu kuulosti siltä että olisi syönyt käynnissä olevan moottorisahan). Kiitos Plasmikselle järjestämisestä, Boogielle lauantain ateriasta ja kaikille osallistujille muutenkin.

En viitsisi nyt aloittaa tässä kauheaa juupas-eipäs-väittelyä joten ihan puhtaasti kysyn vain, voiko ihan tuollaisesta huumeenkäyttäjien kanssa samalla alueella olemisesta tulla pahojakin seurauksia, joko julkisuudelle tai lakiteknisesti? Hiukan tuntuu absurdilta, riippuu toki miten paljon tuolla ruohoa vedettiin (voin rehellisesti sanoa etten itse huomannut yhtään tapausta), että voidaanko väittää että henkilö on ollut mukana huumebileissä. Mutta jos tästä oikeasti voi tulla muille ikäviä seurauksia niin huumeenkäyttäjät ovat käyttäytyneet melko vastuuttomasti. Mutten tiedä. (Toisaalta myös tupakanpoltto muiden läheisyydessä on vastuutonta; näiden asioiden keskinäisistä suuruusluokista en edelleenkään tiedä).

En tosiaankaan halua nyt ruveta väittelemään huumeidenkäytön oikeellisuudesta, ja on ikävää vaikka aivan periaatteellisistakin syistä jotkut joutuvat lähtemään. Tämä topikkihan on kai pitkälti enemmän tarkoitettu krapulasta valittamiseen ja järjestäjien ja osallistujien kiittämiseen tai haukkumiseen. Eli kiitos kaikille, toivottavasti ainakin joitakin teistä näkee miiteissä tästä eteenpäinkin.
Vhyxin (Bronzebeard), lvl 80

plasmis
Postman (posts always twice)
#IRC: plasmis @ ircnet
Eve-Online alias: Eihok & Sinebrychoff
WoT: Plasmis
WoW alias: Paukku (?)
Origin: PlasmaPekka
xboxlive: PlasmaPekka
Steam: plasmis

Post by plasmis » 18 Aug 2009 04:19

Grifterille suora vastaus suoraan kysymykseen: jos se on minun järjestämä miitti niin ei missään nimessä. Mielestäni tein kantani aika selväksi aikaisemmassa viestissä, ja olisin koko homman toivonut jäävän siihen. Tämä oli viimeinen järjestämäni finnexus-kokoontuminen.

Toistan saman kuin aikaisemmassa viestissäni, olen henkilökohtaisesti helvetin pettynyt ja olen menettänyt luottamukseni porukkaan. Silti olisin toivonut, ettei tätä asiaa olisi tarvinut täällä enää sen enempää puida. Omasta puolestani asia on loppuunkäsitelty.

Zakar
Officer, Sisu
#IRC: Zakar@QNet
Battletag: Zakar#2207
WoT: ZakarFin
WoW alias: Zakár, Zakarian
Origin: ZakarFin
Steam: samissm

Post by Zakar » 18 Aug 2009 09:19

En usko että ko. henkilö(t), ketä sitten olivatkaan, ovat tulleet ajatelleeksi millaisia seuraumuksia tästä tempauksesta voi/olisi voinut tulla. Eivätkä varmastikaan ole tienneet/tulleet ajatelleeksi esim. Anisen tilanteesta saati historiasta tms. En missään mielessä hyväksy, mutta se mikä tässä minua vituttaa kaikkein eniten on jos tällaisten tapahtumien/miittien järjestäminen jatkossa kaatuu nyt siihen että joku tunaroi tänä kesänä kun selkeästi ainakin suurin osa porukasta jollei kaikki sekä "firman" kanta on tällaista toimintaa vastaan. Terva ja höyhenet vaan esiin! :)

Todella hienoa työtä plasmis ja muutkin ketä on ollut asioita hoitamassa että ootte jaksaneet näitä järkkää. Toivottavasti ensimasennuksen jälkeen boikottinsa julistaneet tulevat toisiin ajatuksiin.
<@Grif^Work> saken ois pitäny muuttaa nimekseen Slackke
Vek'nilash: Zakár - Chainhealer | Zakarian - Holy diver/"worst healer ever" -random dps warrior
Ravencrest: Zakaranth - DKtank | Mohko - more dots
IRC: Zakar@Qnet

Juniori
Forum Warrior
#IRC: JuniOri
Battletag: Junnu#2241
WoT: Junnuori
WoW alias: Juniori

Post by Juniori » 18 Aug 2009 10:27

Tosiaankin miitin jälkipyykki on päässyt aika haisevaksi muotoutumaan. Syyllisten nimeäminen ja kärventämiseen en usko enkä halua ryhtyä, täytyy todeta että paska on osunut tuulettimeen ja pyritään nyt kiillottamaan kilpeä ja puhumaan asiat selviksi. Harvempi paikallaollut on ollut täysin nuhteeton, eikä asia muutu sitä maton alle lakaisemalla. Joten parempi tämä on jauhaa nyt kerralla selväksi, siten että kaikki osapuolet saadaan tyytyväiseksi ja että pystytään jatkossakin järjestämään hyviä yhteishetkiä ilman että kenenkään tarvitsisi jättäytyä niistä pois tälläisten tapahtumien pelossa.

Ei anneta tämän lannistaa, toivon täysin että jatkossa tullaan pitämään miittejä joihin kukaan ei koe tarvetta olla osallistumatta "henkilökohtaisista syistä". Suurimmat kiitokset Plasmikselle ja loput muille ohjelmaa ja muuta mukavaa järjestäneille ja mukana heiluneille. Toivonmukaan ensi kerralla voisin olla enemmän järjestelyapuna kun nyt. Susi kuittaa.
Roccaturi te salutant!

Locked