Hakemus FNX Frozeni

Finnexus ja Finnexus II rekryfoorumi. Suomalaiset K-18 pelaajat only.

Moderator: Skeletor

Post Reply
Frozeni1

Hakemus FNX Frozeni

Post by Frozeni1 » 27 Jul 2012 22:44

Aattelin heittää hakemuksen tänne :)

Tuossa joskus viime vuoden lopuilla aloin pelailemaan wottia ku pääsin intistä, sillon tällön pelaillu ilman mitään vakavempia ajatuksia :3

Mutta nytten jopa ku sain pari kaveria joitten kanssa pelata nii huomasin, että perkele.. tää pelihän on paljon mukavampaa porukalla :) Nii aattelin sitten että jos nyt näin niinku lähettäsin katos tän viestin tota :V

Mutta asiaan, parhaat tankit mulla on vaan tier 5 hermanni sekä T1 HT.. M7 Priest SPG puolella ja koittelen levutella noihin TD'hin joissa on turret kanssa.. eli jenkkipainoitteinen linja :3

CW'tä tai ylipäätänsä muuta klaanihommaa en oo harrastanu wotissa vielä, ja muutenki keskittymiskyky on sitä luokkaa että huomaan puolessavälissä kunnon vauhdikasta rynnistystä vihollisen etulinjoihin, että ei vittu mullahan on spg ;_;

... Oli niin hienoja kysymyksiä teillä tuolla kakkostiimin rekryssä että pakko vastata :)

Peliajat: Nii juu, tää unohtu.. vuorotöisshä olen ja unirytmit päin vittua yleensä..

Miksi haluat kakkoseen? Miksipäs en?! :O

Mitä sinulle tulee mieleen kakkosesta? Teletapit pikkukakkoselta :3

Oletko päässyt joskus kakkoseen? Valitettavasti en ;_; Se pitää nyt ensinnä tietenki muuttaa jos pääsen sisään... kakkoseen.. teille :D

Oletko B-rapun poikia? A5 :O

TIputatko saippuan mielelläsi saunailloissa? Riippuu lattiakaakeleista.. jos on oikein hianot nii pitäähän niitä tutkailla lähempää.

Vad menar:
jag vill ta dig bakifrån...hårt!!! <- En jaksa aukasta google translatoria nii tämä lause jääköön salaisuudeksi ;_;

Nii ja mikki mulla on että voidaan huutaa kilpaa toisillemme sit :)

Skeletor
General
#IRC: DR_Frozen
WoT: Skeletor
Origin: skeleduunari
xboxlive: nasaali
Steam: DR_Frozen

Re: Hakemus FNX Frozeni

Post by Skeletor » 28 Jul 2012 06:47

kakkosen kamalta haiskahtaa

Post Reply